Autor |
Wiadomość |
edi
Poczatkujący
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wrclaw
|
|
skrypt/y |
|
Tworzymy w data/spells/instant plik o nazwie
Kod:
utani music hur.lua
a w nim :
attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_SOUND_RED
animationColor = RED
offensive = false
drawblood = false
GreatHasteObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
ret = doTargetMagic(cid, centerpos, GreatHasteObject:ordered())
if(ret) then
speed = getSpeed(cid)
time = 20 --in seconds
addspeed = (speed*1.2)-56
changeSpeed(cid, addspeed, time)
end
return ret
end
i jeszcze czeba w data/spells/ w pliku spells.xml dodac po
<!--// Instant \\-->
Cytuj:<spell name="Szybka Muzyka" words="utani music hur" maglv="15" mana="500" enabled="1"><vocation id="3" /></spell>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:51, 29 Gru 2006 |
|
|
|
|
edi
Poczatkujący
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wrclaw
|
|
|
|
ots\data\spells/spells.xml (dodajemy)
<spell name="Xuve" words="exevo hur" maglv="20" mana="150" enabled="1"><vocation id="3" /></spell>
Tera wchodzimy w ots\data\spells\instant
I kopiujemy dowolny plik i wklejamy w niego
area = {
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{2, 2, 2, 0, 0, 1, 0, 0, 3, 3, 3},
{2, 2, 2, 2, 2, 0, 3, 3, 3, 3, 3},
{2, 2, 2, 0, 0, 4, 0, 0, 3, 3, 3},
{0, 0, 0, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 4, 4, 4, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 4, 4, 4, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 4, 4, 4, 0, 0, 0, 0}
}
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = true
areaEffect = NM_ME_MORT_AREA
animationEffect = NM_ANI_SUDDENDEATH
hitEffect = NM_ME_MORT_AREA
damageEffect = NM_ME_MORT_AREA
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
EnergyWaveObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
EnergyWaveObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 1.3
EnergyWaveObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 1.7
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, EnergyWaveObject:ordered())
end
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:53, 29 Gru 2006 |
|
|
edi
Poczatkujący
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wrclaw
|
|
|
|
ots/data/spells/spells.xml (dodajemy)
<spell name="big exori" words="uber exori" maglv="7" mana="150" enabled="1"><vocation id="4" /></spell>
Tera wchodzimy w ots\data\spells\instant i kopiujemy dowolny plik
Wklejamy w niego
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_HIT_AREA
damageEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
-- UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 3 + maglv * 3) * 2.3 - 30
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 4 + maglv * 3) * 3.0
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2.5 + maglv * 1.5) * 1.2
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2.5 + maglv * 1.5) * 2.3
end
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:54, 29 Gru 2006 |
|
|
edi
Poczatkujący
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wrclaw
|
|
|
|
Wasser
Kod:
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}
attackType = ATTACK_ENERGY
needDirection = true
areaEffect = NM_ME_ENERGY_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
damageEffect = NM_ME_ENERGY_DAMAGE
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
EnergyWaveObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
EnergyWaveObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 1.3
EnergyWaveObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 1.7
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, EnergyWaveObject:ordered())
end
Actions.xml
Kod:
<spell name="Wasser" words="Wasser" maglv="5" mana="30" enabled="1"><vocation id="1" /><vocation id="2" /></spell>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:58, 29 Gru 2006 |
|
|
edi
Poczatkujący
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wrclaw
|
|
|
|
A więc w data\spells\instant tworzy plik o nazwie smile i wklejamy tam Kod:
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_EXPLOSION_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
end
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
A następnie w data/spells/spells.XML wklejamy w <!--// Instant \\-->
Kod:
<spell name="For Fun" words="smile" maglv="20" mana="20" enabled="1"><vocation id="1" /><vocation id="5" /></spell>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:00, 29 Gru 2006 |
|
|
Gen Michu
Poczatkujący
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Szamotuły
|
|
|
|
o.0 spox wasser cool jest zrob witek xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 9:39, 30 Gru 2006 |
|
|
Relakz
Poczatkujący
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 5:39, 05 Maj 2007 |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|